16 Temmuz 2017 Pazar

ORDU MESUDİYE YARI MARATONU 2017 / 7

İstanbul'da katılmam gereken bir eğitim öncesine denk geldiği için fotoğrafların yayınlanması oldukça uzun bir aralığa yayıldı. Esasen, "Araya bir çok şey girdi, yayınlamasam mı?" diye düşünürken, sizlerden gelen " Suzan Hanım fotoğrafların kalanını  ne zaman yayınlayacaksınız?", "Beni de çekmiştiniz ama fotoğraflarımı göremedim" ya da "Ama asıl kupa fotoğraflarımızı merak ediyorduk" şeklindeki mesajlarınız üzerine yayını tamamlamaya karar verdim. Sayenizde ben de Ordu Mesudiye Yarı Maratonu Belgesel çalışmamı tamamlamış olacağım. Yazıp soran, ilgilenen tüm arkadaşlara tekrar kocaman teşekkür ediyorum. 

Hepinize keyifli seyirler diliyorum...


















































































































Hiç yorum yok:

Yorum Gönder