8 Temmuz 2017 Cumartesi

ORDU MESUDİYE YARI MARATONU 2017 / 4

"Soğan doğrayınca da ağlar yanındakiler, kötü bir olay yaşandığında  haydi haydi ağlarlar elbet; önemli olan  güldürebilmek, sevdiklerinin başarısını paylaşıp çoğaltabilmek" derdi rahmeti Edebiyat Öğretmenimiz Hüseyin Levent. Onun bu sözü söylemesinin üstünden geçen yıllar içinde bir çok şey değiştiyse de hayatımızda; üzüntümüzü de, sevincimizi de; başarımızı da başarısızlıklarımızı da, varlığımızı da yokluğumuzu da ...vb paylaşabildiğimiz insanlar hep oldu hayatımızda. Yine ne mutlu bana ki; başta can dostum olmak üzere hepinizin bu özel ve güzel anlarına seyirci olabiliyor, bu anları ölümsüzleştiriyor ve paylaşıp çoğaltabiliyorum.

Ankara koşucuları beni ailenin bir ferdi gibi kucaklayıp bağırlarına bastığından bu yana her birlikte katıldığımız maraton / yarı maraton organizasyonlarının tadı katmerlendi.  Giderek büyüyen 2. ailemle daha nice özel ve güzel maratonlara katılabilmeyi diliyorum.

Keyifli seyirler diliyorum...



































































































































































































Hiç yorum yok:

Yorum Gönder