16 Temmuz 2017 Pazar

ORDU MESUDİYE YARI MARATONU 2017 / 10

Dostlarınızın coşkusuna tanıklık edip, sevincine ortaklık edebilmek, üstüne bu anları fotoğraflayabilmek gibi insanı sevince boğan bir ayrıcalık düşünemiyorum. Bu keyfi bana 3. keredir yaşatan Sevgili dostum Canan'ıma bundan sonraki maratonlar için de başarılar diliyorum. Bana da bu başarıları görüntülemenin keyfi kalsın diyorum. 

Ordu - Mesudiye Yarı Maratonu fotoğraflarının sizlere ulaşmasında Sevgili Canan'ımın emeği o kadar büyük ki; verdiği destekten dolayı bir kere daha teşekkür etmeden geçemeyeceğim. Kocaman teşekkür ediyorum Canan'ım. İyi ki varsın.

Hayatımızdan dostlukların ve dostlarımızın verdiği desteğin eksik olmadığı günler diliyorum.

Keyifli seyirler diliyorum...
















































































































Hiç yorum yok:

Yorum Gönder