5 Temmuz 2017 Çarşamba

ORDU MESUDİYE YARI MARATONU 2017 / 1

Bir maraton macerasını daha geride bıraktık. Yine bir sürü güzel insan tanıyıp, bir çok şahane anı biriktirme fırsatı bulduk ve elbette daha önce tanıdığımız biricik yüreklerle tekrar bir arada olma mutluluğunu yaşadık. 

Ordu Mesudiye'ye ilk ziyaretim. "Temmuzda koşu mu olurmuş ile Karadeniz ne de olsa, Temmuz sıcağı vız gelir tırıs gider hepimize" düşüncesi arasında gittik oraya. Sabah saatleri ve ikindi sonrası başlayan serinlik, öğle saatlerinde kavurucu sıcağa yerini bırakırken Can dostum Canan'a "21km koşma! Yeterince çalışmadın" söyleminden "koşmasan mı bu sıcakta?" söylemine geçiş yaptım. Fakat; iyi ki koşmuş dedirten birinciliği yine seyahatimizin en güzel gelişmelerinden biri oldu. Ne şanslıyım ki dostumun bu sevinç dolu anlamlı anılarına tanıklık edebildim. 

Ordu Mesudiye görülesi bir şehir, insanlar son derece sıcak kanlı. Hal böyle olunca maraton organizasyonunda olan bir kaç değişiklik ve düzenlemeyle organizatörlerin gayreti ve samimiyeti de birleşince çok daha muhteşem nice organizasyonlar düzenlenebileceğini düşünüyorum. Buradan Onlara göstermiş oldukları misafirperverlikten dolayı çok teşekkür ediyor, kucak dolusu selamlarımı iletiyorum.

Bu arada Ordu'dan dönüşte İstanbul'a gelmem nedeniyle fotoğraflar konusunda gecikme yaşadınız. Ne denli sabırsızlıkla beklediğinizi ve ne denli önem verdiğinizi bildiğimden bu işin bu kadar uzamasına ne kadar üzüldüğümü anlatamam. Neyse ki Cananım sayesinde fotoğrafları sizlerle paylaşabiliyor ve merakınızı giderebiliyorum. Yoksa, gidişata bakılırsa; ancak ben İstanbul'dan döndükten sonra fotoğrafları aktarıp paylaşmaya başlayabilecektim.  Gösterdiğiniz ilgi ve sabır için kocaman teşekkür ediyorum. Son olarak yine tekrar söylemeden geçemiyorum; hepinizle gurur duyuyorum. Dereceye girin ya da girmeyin, o sıcakta o kadar zor bir parkuru tamamlamak ancak azimli ve dayanıklı insanların harcı olabilir. 

Şimdi fotoğraflar. Keyifli seyirler...

NOT: DEVAM EDECEK...

































































































































































































2 yorum:

  1. Yine muhteşemi yaratmışsiniz. Emeğinize sağlık. Fedakarlığınızı ve özverinize hayranız. Fakat bu güzel fotoğraflar alışkanlık yapıyor. Dolayısıyle o enerji dolusu gülüşünüzü her etkinlikte yanımızda görmek isteriz.

    YanıtlaSil
  2. Çok teşekkür ediyorum Sevgili Nuri Bey. Güzel insanlara özel muamale etmek lazım. Hepinizle gurur duyuyorum. Daha nice organizasyonda birlikte olmak ve o anlarda sizleri fotoğraflayabilmek dileğiyle. Kucak dolusu selamlar...

    YanıtlaSil